Saknar dig ♥


på klassresa i 9:an till burevik :)

Pratade med sandra för ett tag sedan,det var otroligt skönt att få höra hennes röst efter så många månader sedan vi var med varandra. har inte varit med henne sedan förra sommaren och det börjar vara på tiden att vi faktist hittar på nått,snart!
Vi pratade om en massa saker som hänt som vi aldrig hunnit prata om med varandra,så tiden bara rusade iväg och helt plötsligt så hade det redan gått en timme tillsammans. förhoppningsvis så hittar vi på någonting på tisdag då jag har kort dag. saknar henne så mycket! tack för att du tog dig tiden att prata med mig gumman.otroligt skönt att höra din röst igen! Saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Rosén

jag saknar er jätte mkt!:).. Jag kanske kan slå en pling ikväll ska fylla på mobilen i Stockholm:D

2010-02-12 @ 08:45:50
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0