blåöga

Det är ju inte så lätt att spela med killar.
och inte så lätt att spela med tjejer heller!
allt ska då hända mig känns det som,men  tur är ju att jag iallafall överlever med inte allt för stora skador!
nåväl då vare ju såhära att jag hade specialidrott idag på morgonen.
och många gånger har man lust att ge killarna en käftsmäll. mitt då jag var uppe i mitt lilla snack ifall jag skulle få det så svingade min kära vän joss sin klubba i luften. och vars hamnade då inte klubban om inte rakt i ögat på mig.
så det kom som en smäll mot mitt kindben och visst det gjorde ont men kunde inte annat än skratta heller.
så jag och jossan började skratta bort det istället,visserligen var det ju bara en orlycka som tur var.
men det där med att ha klubban på marken är inte vi så bra på..
nåväl jag fick mig iallafall en smäll och efter ett tag började det göra lite ont faktist.
så vänsterögat svällde ju upp och blev rött,känner att då jag ler så gör det faktist lite ont men men.
nåväl då jag väl kom tillbaka på dagiset så hade jag ju fått mig en sån pass bra smäll att jag fick ett märke och små röda prickar på kinden. det syns inte så bra,har ganska svårt att få blåmärken.
men kollar man på mig kan man faktist se att jag är röd på kinden och har ett sträck ner,samt lite blå.

Som sagt det var en olycka som tur var och det gick ju rätt  bra trotts allt,kunde varit värre:)
är fortfarande öm och svullen runt ögat,sen gör det fortfarande ont,ler jag känner jag att det sticker till.
haha kan inte mer än skratta.men nu vet jag då iallafall hur det känns!
men det är då så jävla typiskt att allt ska hända mig.. först ett knä som hoppar ur led och nu ett blåöga..
allt på en och samma vecka,stackars lilla jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0