5 februari




Igår var jag med min kära kompis sara. har faktist saknat henne ganska mycket så det var rätt skönt att få ta det lungt och bara vara med henne.
Hade specialidrott igår och det var nog den bästa träningen jag haft på två år.
Det var skönt att sätta sig in i sitt stora intresse och bara vara där i tid och rum. Det gick skitbra men kände verkligen att jag måste börja äta jag har ingen ork att springa och känner mig så svag,men maten går bara inte ner tyvärr. det var faktist underbart att få träna och bara koppla bort allt runt om mig och bara satsa på det jag gillar mest. nåväl efter praoen så for jag och mötte aftab en stund,var glad att se henne.skulle vela vara med henne nån dag. förövrigt så pratade jag också med oskars lillasyster olivia,det var ganska skönt att få prata med henne. måste säga att jag saknar faktist henne,hon kan vara så söt ibland. men tack för att du ringde iallafall gumman och valde just att skicka sms till mig,det betydde mycket för mig! saknar dig!
nåväl som sagt på kvällen var jag med sara och henne ska jag också tacka som verkligen ställer upp.
får ta och vara med henne lite oftare faktist! allt är så svårt just nu,vill bara brya ihop och aldrig ställa mig upp igen. men vissa människor är verkligen underbara och ni vet vilka ni är! tack så mycket till er ♥
Kommentarer
Postat av: felicia

ooo yaoska jag gillar dit hår det är fint:)

2010-02-11 @ 20:56:20
URL: http://felicianaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0