3 februari



Dagen har varit extremt tuff,har knappt klarat mig igenom den.
Även om ni inte säger så mycket vet jag att ni tänker på mig och det är de viktigaste!
Som sagt tuff dag men dagen slutade iallafall rätt bra.
var med joss en stund ute med vovvarna skönt att få komma ut en sväng.
hittade dock inget på stan som jag hoppats på och det blir inga nya brillor,kanske..
hade väldigt litet synfel så det ger typ inget att ha nya,har inte bestämmt mig ännu men ska tänka ut om jag vill ha nya eller inte. men ska på stan nån dag igen och se om jag hittar nått MÅSTE hitta nått!
ska iallafall lägga mig och sova nu är jättetrött och börjar 7 imorgon men då slutar jag då iallafall kl 1,bra.
har inget att göra imorgon men den som vill hitta på nått med mig får ju gärna höra av sig!:)
god natt sov gott!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: tackar :]

2010-02-03 @ 22:45:35
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0