27 februari



Såhär ser jag ut ikväll iallafall!
Vaknade ca kl 11 idag av att hunden skulle springa ut och in i mitt rum,ursch..
men stannade yttligare ett tag i sägen och såg på tv med vovven.
klev sedan upp och åt frukost för att sedan bege mig vidare till arken zoo med pappa och köpa ny hundmat åt diesel samt väga han. tjah vad ska man säga? Jag blev inte direkt förvånad över det resultat vi fick som pappa vart. Efter att själv ha varit så sträng mot vovven få här i veckan märkte jag att mina föräldrar inte hade varit lika sträng som jag,därför blev jag inte så förvånad.
nåväl det var lite roligt att ta med diesel in i affären allt var så nytt för han och han drog så det bara sved om händerna. och vars tror ni inte han drog till om inte allt godis som fanns där hahaha. nae ursch min vovve är så söt!

Ikväll blir det att vara med söta olivia:*
Så vi ska vara här ett tag sedan ska vi bege oss vidare till stan för vi ska nämligen på bio ikväll.
Vi ska se farsan,den verkar faktist ganska bra haha så jag hoppas den är som vi förväntar oss.
Men nu ska jag iallafall ta och göra det lilla sista,för hon borde vara här snart.PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0