24 februari



tjah då vare onsdag igen och veckan går alltid lika fort!
imorgon äre torsdag och det betyder kortdag på dagiset,saknar mina små knottar!
som sagt skolan gick bra idag DOCK gick matteprovet skit och jag börjar grubbla över mitt liv.
Inte nog med det börjar jag känna mig så jävla desperat över att börja träna,faan Yaoska jag måste ta mig i kragen börjar se ut som ett klot. en gång i tiden var jag faktist lite mer slät än vad jag är nu och den där lilla putmagen skulle inte skada att få bort. blir väll att börja springa om igen som jag en gång i tiden så lyckat gjorde.
Nåväl helgen börjar närma sig och det ända jag vet är att jag ska på bio med olivia mer vet jag inte.
så ni som vill hitta på nått får gärna höra av er till mig!:)
men nu ska jag krypa ner i sängen poppa popcorn och sätta på en film,mysigt!
sov gott kära läsare!




I am starting to lose myself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0