21 februari

Hallå!
har haft dålig uppdatering i helgen eftersom emma varit här hela helgen.
Vi har mest abra tagit det lungt och sett film. Ja snarare "sett" film,det var ju inte riktigt min filmhelg eftersom två av filmerna vi hyrde funkade inte och UPP som vi köpte den är sönder.Först trodde jag det var lillebror men det vare inte så vi ska byta imorgon.
Vi hyrde allt för min syster (my sister's keeper). alla har sagt att den är så bra och sorglig så vi passade på att hyra den.Var tänkt att jag skulle gå på bio och se den men det blev aldrig av. Den var faktist bra men jag grät inte hela filmen ut som många andra gjorde. visst man tog sig en tankeställare och alla minnen i ens skalle kom upp,sorgliga och bra minnen ja allting kom upp och allting började man sakna. Men den är verkligen en se värd film,så den får nog 4/5.
Kom hem för ett tag sedan från henne och där körde vi nån slags wii dans grejjs.
haha det var ganska roligt faktist,jobbigt. men kännde mig mer som en clown dansandes där ute på golvet så jag hade tänkt bjuda på lite bilder. Kvällen kommer att bestå av att göra matte som inihelvete sedan ska jag nog lägga mig ner se film och ringa aftab. så att så ser min kväll ut. Tjing!



















Fråga mig inte vad vi gör,men det kallas dans iallafall!
Om inte annat gör bilderna mig jävligt glad! :)
Kommentarer
Postat av: SOFIAV

ja såg också den filmen i helgen!:)

fan va bra den va:)

2010-02-21 @ 21:24:09
Postat av: Siri

Damn, vad lång Sanna har blivit!

2010-02-21 @ 22:45:31
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0