19 februari




Jag idag! Och så blev det denna tjöja jag behöll fin vah? :)

Dagen har varit upp och ner måste jag säga.
började med specialidrott med killarna och ja ni som var där vet ju vad som hände,man är fan inte fjolla om man tål det jag fick tåla! att spela med killar är allt annat än lätt,men såå mycket roligare!
nåväl sista minuterna man hade kvar av lektionen slutade med att det var jag som fick ta smällen för laget.
Stod kanske två meter från fabian och fabian sylade med en jävla kraft på bollen och jo vars hamnade inte den där bollen om inte rakt på min knäskål. Som inihelvete så ont jag fick jag kunde strypa killen. Knäet svullnade upp och jag fick 3 stora bollavtryck från bollen på knäet. precis som jag trodde så kände jag att knäet skulle börja hoppa ur led och det gjorde den. hade ont ett bra tag och vad hände ett tag senare då jag skulle börja gå.jo knäet började hoppa ur led gång på gång. Har fortfarande ont som fan,men tur som sagt så hamnade då inte det på låret för då hade jag haft ett stort fett blåmärke nu. så var tacksamma att det var jag som tog smällen och inte ni,jag som har problem med mina knän. men jag överlever,smärta får man tåla:)

slutade iallafall med att vi fick semlor och bullar samt cola i slutet av lektionen,tack bobby!

Då man var tillbaka på praoen så gick jag ut för att vara med barnen sen sista tiden ute före lunch.
jag kunde inte fått ett bättre välkommnande,ett av barnen kom framrusande till mig med ett brett leende och med armarna utspridda och gav mig en kram.trevligt att man faktist blir uppskattad. slutade inte även där.senare då jag gick in så kom minsta barnet och gjorde samma sak,han är för gullig.älskar han!
nåväl nu snart ska jag fara på hemmakväll sedan ska jag ha en myskväll framför sängen och kanske plugga lite matte. hare så bra ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0