15 februari



Hola kära vänner!
Vaknade upp idag av en otäck mardrömm,förstår faktist inte varför jag börjar drömma så otäcka drömma nu för tiden.det har pågått i typ 1 vecka nu de kommer och går sen på morgonen då jag vaknar är jag helt blöt och varm bak inacken. nåväl idag så vare verkligen inte roligt sedan kunde jag inte somna om,vilket jag önskade att jag kunde...
Nåväl dagisdagen har rullat på för fulla påkar som vanligt och det börjar faktist närma sig sitt slut.
vill verkligen inte ifrån barnen även om de kan vara jobbiga ibland,dom är så mysiga och jag kommer sakna dom så jävla mycket. ursch får ångest bara jag tänker på det.
vid lunchrasten kan jag lova er att jag var död,somnade direkt på soffan haha.

Nu ska jag plugga mer matte sedan hoppa in i duschen och bege mig vidare till sara!
där jag kommer stanna ikväll och förmodligen göra en tidig kväll börjar kl 7 imorgon. ja ni ska vara glada som går i skolan och börjar halv 9 haha det är typ sovmorgon för mig nu (A)
bloggar senare ikväll puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0