Dag 11 – Min dag

Shit vad den varit jobbig.
Hela veckan har varit jobbig för mig.kännt mig så slut och ont i hela kkroppen speciellt benen.
Dom värker av smärta och jag är så trött,har ångest varje morgon över att gå upp ur sängen och gå till skolan.

Nåväl min dag vare idag.
Som sagt min dag har varit jobbig men ändå ok.
Har haft eos nu på morgonen och det är ju det roligaste som finns i veckan.
Idag hade vi drama på morgon där man skulle bokstavera med rumpan.
Man fickett ord som hade med jul att göra tex must och då skulle jag bokstavera must med rumpan för mina lagkamrater så skulle dom lista ut vilket ord jag hade. måste  att det gjorde min dag,det var så enormt roligt att man höll på skratta ihjäl sig.ni måste tästa det nån gång ,alla kommer att börja skratta!

Sen har jag mest haft lektioner natur och samhälls.
Natur man vill ju bara sova på dom lektionerna men vi hade labb idag och varje gång vi hade det måste man mer eller mindre ta tak över huvudet man vet aldrig hur det kan sluta. vi skulle göra plast idag och råkade andas in ett par ånger så det började svida i mina ögon enormt mycket hade ont säkert en halvtimme efter det.

Nu är jag hemma och det känns så underbart skönt,snart helg och mina underbara vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0