Dag 1 - Om mig

Ja ärligt talat vet jag inte vad jag ska säga om mig.
Jag är en glad och sprallig person, som gillar att prata och skratta.
Jag hatar då folk ljuger och jag är enormt skadeglad.
Jag är allmänt knäpp och de som inte hänger med i svängarna,de hänger aldrig med.
Ganska lätt person att umgås med men jobbig att disskutera det. Sant och jobbigt att erkänna,iallafall då det gäller joss. Jag är tjurig och hatar då jag har fel. Älskar att vara med massa personer och gillar att lära känna andra.
jag är kort brun och inte knubbig. som en bränd pepparkaka.

Ja det är väll en förkortning av mig.
Ganska annorlunda men det får ni stå ut med.
Även om jag kanske målade upp en dålig sida av mig själv så.
Bitts jag inte! Det är jag då, Yaoska Häggman och välkommen till min blogg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0