Dag 09 – Platser jag besökt

Då dom menar platser så antar jag att dom menar platser utomlands man besökt.
Har ju varit och rest en hel del i mina dagar,ja ända sedan jag var 5 år.
Så man kan ju tro att jag har varit på en hel del ställen. och jo det har jag men medparten av alla är thailand.

Ställen jag besökt är:

Grakland
Turkiet 2 ggr
Domenikanska republiken 2 ggr
Thailand 6 ggr
Gambia
ungern
spanien men var bara där 2 dagar då vi skulle mellan landa,så hann inte se så mycket men räknar med det iallafall!
nicaragua


Det är typ alla ställen jag besökt och varit på ett tag,vad jag kan komma på.
Har även mellan landat på många ställen men alla dom länderna ska jag inte ens dra upp för då blir det en hel lång rad och lista med länder.
Men sen finns det ju massa ställen jag vill besöka också.

Bland annat innan jag dör vill jag besöka:

Kina
Indien
Frankrike
Italien
New york
Egypten
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0