Dag 06 – Mina syskon

Då vare dag 6 enligt detta och dags att berätta om mina syskon.

Jag har tekniskt sett 4 stycken bröder.
3 av dom är ju en aning äldre än mig och bor inte hemma längre.
Sen har jag en liten skit som tyvärr bor hemma.

Mina 3 äldre bröder kommer från pappas sida och är lite utspridda här och där.
Samt har dom barn allesammans och en ny vinkomling i familjen häggman.

Min yngsta som bor hemma heter nils,nisse pisse.eller har andra öken namn.
Han är 9 år och kost och liten precis som jag.rätt lika,då vi var små..

Han är jobbig,livlig,pratig och vill veta allt.
han kan dra en till vansinne många gånger och pratar som saker han inte har en aning om.
Det var mer eller mindre mina bröder. jo nisse kommer från mammas sida då.
Och det förklarar väll våran hudfärg haha.
Där har ni han,nu får ni skapa er en egen bild av han då ni ser han.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0