Dag 03 – Mina föräldrar

Då var det dag 3 och dags att berätta om mina föräldrar.

Min mamma.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min mamma.
Hon är kort och brun precis som jag.
Hon pratar spanska med hela familjen,dock är det inte så ofta vi svarar tillbaka på spanska.
Hon kom till sverige och gifte sig med min pappa för många många år sedan och strax efter så kom även jag.
Mitt humör kan man säga att jag fått från henne,men utsidan tycker inte jag är så lik.
Mamma är snällare än vad hon ser ut att vara haha,och hon är en väldigt bra person att prata med ibland.
Kommer med kloka ord och försöker hjälpa mig på sitt egna sätt. vilket känns bra.

Min pappa.
Min pappa är enligt mig världens bästa pappa!
Han är stor och god,älskade att ligga på hans mage då jag var liten.
han är lång och rund och världens snällaste.
Har är en lugn person som gillar att sitta framför tvn och se på tv.
Han älskar att fara ut och resa och det är där jag fått med mig mitt resberoende.
Pappa är alltid snäll och har alltid varit pappas lilla prinsessa.
Han finns där då man behöver en och lyssnar till det man har att säga.
Jag står min pappa mycket närmare än min mamma eftersom jag tillbringat mycket mer tid med han.
men jag älskar min pappa och ingen kan mäta sig med han!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0