14 december

Min dag har varit helt okej men ändå rätt tuff.
Körde bil till skolan och hämtade upp både emma och joss.
Sen for vi på specialidrotten och spelade med erik och gurra.

Provade även student mössor idag.
Man blir ju bara taggad på studenten.
Jag hoppas verkligen min blir fin med tanke på att jag ska betala 925 kr för den.
Så det är fasiken bäst för dom att den blir bra... men det tror jag eftersom den kommer att vara handgjord.
Dock var ju vi bland dom sista som fick beställa tack vare våra så "välplanerade" rektorer och lärare..

Nu blir det sista desperate ikväll,tyvärr.
sen blir det mysa framför tv:n med kimmen för vi har köpt gotti gott till ikväll.
Och framför allt ta det lugnt,har gått med mina klackar idag och fötterna mer eller mindre dog där i slutet.
SOm jag alltid dagt,hade mina fötter kunnat prata hade dom skrikit av smärta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0