Zoo:et i stan







Då har man varit på stan idag och införskaffat sig en ny ring samt ett nagellack som passar mina underbara skor.
Ursch säger jag bara,efter att ha träffat drygt alla stadens ungdommar på stan så känns det verkligen att det är skola imorgon. Btw jag har kommit hem från fällfors nu som ni förstod redan vid första raden!

Och på tal om skolan,jo jag börjar ju mitt helvete redan imorgon.
Det bästa är ju faktist att jag bara har ett år kvar vilket betyder,att nu börjar jag 3 an.
är mest orolig för vad som händer efter 3an.. och inte nog med det ska köra på körskola imorgon vilket också känns pirrigt.så det blir att lägga sig tidigt idag!

Slänger upp mer bilder imorgon på fällfors och på min dag i skolan.
Hooj kära vänner!
Kommentarer
Postat av: josefin

svr: jaa men jag funderar starkt på ett par sånna i vinter, så det blir nog dom! :D

2010-08-23 @ 18:59:44
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: men jaa, annars hade jag ju inte ens fått gå in i köket, är tydligen as strängt med sånt. Ska man jobba på ba hotell så ska man inte ens ha piercing tydligen.. :S

men juan va så söt :$ han köpte en piercing till mig elr beställde en som sagt så då jag sätta in den efteråt jag har varit i köket och haft lektioner osv för den jag hade sist kunde man inte ta ut själv, vi va tvungna att knipsa den så då äre ju bättre at få en ajg ba kan ta bort och sätta dit igen senare :)

2010-08-24 @ 19:44:43
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: HannaS

Vars har du köpt ringen ? :D

2010-08-26 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0