27 augusti



Hallå kära läsare!
nu är det äntligen uppdatering men tyvärr lite sen uppdatering.
skolan har gått prima hade sovmorgon till 20 i 10 idag och slutade 10 i 12,skönt!

Efter det gick jag på stan men kim och hans familj en stund.
ÄNTLIGEN skaffar dom internet och tv,var på tiden!
SLänger in bilder imorgon på det som är nytt.

Älsklingen for för nån timme sen till sin bästa vän.
har sovit med han hela veckan men ärligt talat jag saknar han redan.fyfan,men jag klarar mig!
Nu ska jag spela lite gitarr eftersom han lämnade sin gitarr hemma hos mig.

Måste få slänga in ett litet tack såhär i slutat.
till den lilla ängel som skickade mig världens sötaste kommentar.
Behövde verkligen det,TACK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0