Tankar



Då for sofia för ett tag sedan, vi råkade somna båda två så jag är inte så trött just nu.
Men funderar ändå på att lägga mig snart,känner mig inte så bra till mods.

Har suttit och tänkt en stund nu på hur mycket mitt liv förändrats på så kort tid.
För bara något år sedan så såg mitt liv helt annorlunda ut, dock har aldrig någon lärt känna mig så bra så de vet.
Jag var en person som alltid hade en mur runt om mig,en mur ingen annan fick tillträda.
Jag bar mycket saker inom mig och visade aldrig mina sårbara sidor för någon annan. Jag är fortfarande mycket så,att jag litar nästan på inga personer och få får tillträda min mur. Tillit är det viktigaste för mig och den största gåvan jag kan ge någon annan. men jag har nog
en person att tacka som lyckades ändra mitt liv till det de är idag. Den personen som kom innanför min mur och förändrade mitt liv. Då jag tänker tillbaka har jag mycket att tacka,för nu i efterhand så önskade jag att jag sett vad den egentligen gjorde för mig. Nu i efterhand ångrar jag att jag aldrig tackade den personen för den personen har ett enormt stort hjärta. Jag är nöjd med det liv jag har nu,men många gånger saknar jag nog mitt gammla. Jag undrar just vars min väg tar vägen nu,vad som händer här näst och vilka fotspår i sanden jag kommer att gå!
Kommentarer
Postat av: Tove

Livet förändras hela tiden och vi människor anpassar oss efter det. fin text, jag kan känna igen mig i det. Ha en bra dag!

2010-04-04 @ 12:32:44
URL: http://newyorknotes.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0