Tankar

att ens tänka tanken vad som hänt gör mig ganska så arg.
att säga en massa saker och sen göra tvärt emot, ibland undrar jag om vad som verkligen betyder nått för människor! Vad som är sanning och vad som är lögn!

Förlåt för allt jag gjort,och borde gjort.
Förlåt för allt jag sagt,och för vad jag kommer att säga.

Men när fan äre nån som ska säga förlåt till mig tillbaka?
ska det alltid vara jag som säger förlåt och menar det tillbaka?
när ska folk sluta tänka på sig själva och tänka på vad de orsakar en annan person?
när fan ska jag få höra ett förlåt,ska jag få ta emot hur mycket skit som hellst?
fan heller ursch vad sur jag är nu! när fan äre min tur att höra nån säga förlåt? ursch..
HEJDÅ!!
Kommentarer
Postat av: petra

sv: hihi jasså :)

2010-04-07 @ 21:24:08
URL: http://petristheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0