otra vez!

Hur fan kunde du?
Hur fan kan du och leva med det?
Du tränger bort mig och vägrar öppna dina ögon!
Du ljög för mig rakt upp i aniktet och allt du sagt till mig,alla jävla ord du sagt till mig.
De var aldrig sanna,för då det väl kommer till kritan så var det du sagt aldrig sant.
Du vägrar inse att det är jag som tar skada av det och jag som ligger vaken på alla nätterna och gråter!
hur fan kunde du?
Och Hur fan kan du fortsätta säga att jag var något speciellt för dig?
Utan att känna nått?
hur fan kan du ?
Kommentarer
Postat av: Olivia

vad händer gumman =/ ?

2010-04-22 @ 11:41:18
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Oskar

lägg ner och sluta överdriva och acceptera att mitt val!

2010-04-22 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0