7 april




Kom hem för en stund sedan efter att ha följt jossan att ta hål i tungan.
Man kan väll säga att jag blev rätt sugen själv på att göra en,eftersom jag velat ha en länge. Men jag vet inte om jag vill det så mycket att det är värt 600kr...

Tanken idag var att jag skulle följa dom här fina brudarna på bodaborg och vara där en stund.
Men efter att jossan gjorde hål i tungan och vi planerat det länge så vart ingen sugen längre,så vi tar det en annan dag istället. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll,ni får gärna höra av er ifall ni vill hitta på nått ! =)
Nu ska jag sitta här framför datorn och sen kanske lägga mig ner och se en film,är rätt trött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0