6 april



Idag vaknade jag halvtidigt med värk i huvudet. Det är sjukt vad jag har ont i huvudet ofta,ska be pappa skaffa nya glasögon till mig har äntligen bestämmt mig men jag vågar inte fråga. Får så mycket av pappa så det känns som jag tigger.

Nåväl var på stan med sara idag och hittade denna skjorta.
Har kollat på den länge och till och från funderat ifall jag ska ha den eller inte.
Som ni ser är den rätt genomskinlig. Tycker det är sjukt snyggt men har ingen aning om jag verkligen skulle ta modet till och gå sådär till skolan. Som sagt jag behöver eran hjälp!
har kollat på den länge och den kostade 300kr lite dyrt,samt lite väl lång där bak. Men jag tycker om den så jag undrar vad ni tycker
behålla eller lämpa tillbaka?

Senare på kvällen så fortsatte jag vara med sara.
Har lite dåligt samvete just nu,inte för att jag tycker jag borde ha det men jag har det iallafall!
Väl hos sara så såg vi tv,pratade och åt lite onyttiga saker.som vanligt!

Nu ska jag lägga mig ner och se en film och försöka koppla bort tankarna!
Skriver mer imorgon om hur den dagen blev, puss puss!

Kommentarer
Postat av: josefin

ååh du köpte den, behåll den :D

2010-04-07 @ 10:29:02
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: emilia

behåll den! =D

2010-04-07 @ 14:17:31
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0