5 april



Lägger upp en rätt gammal bild på mig själv. Som ni ser har jag en liten rumphaka vilket jag brukar sitta och skratta åt eller störa mig på haha.
Idag har jag inte gjort så mycket faktist suttit hemma och funderat på lite saker.
Sen har jag snackat men lite vänner som fick mig att må bättre och pratat om vad som händer på onsdag.
Och som det ser ut nu så blir det boda borg med tjejerna och benjamin.

Har ganska ont i huvudet så jag ska nog ta och lägga mig en stund nu innan jag gör mig fördig.
Ikväll blir det vännen jossan och elina så vi ska upp till mb för att vara där. Båda ville komma bort en stund.
Så ser min kväll ut ikväll,men nu ska jag duscha och äta! puss!
Kommentarer
Postat av: josefin

haha gillar "tjejerna... och benjamin " hahaha

2010-04-06 @ 01:05:27
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0