2 april









Dagen har varit helt underbar måste jag säga.
For på stan idag med sara men då vi väl kom dit så såg vi att ingen affär var öppen.
Konstigt nog så lyckades vi ändå vara på stan i en och en halvtimme. Vi får in och köpte lite godis och hyrde lite filmer till ikväll. Eftersom stan inte var öppen så föreslog jag att vi skulle hem till mig och baka kladdkaka vilket sara tyckte var en bra idee så vi for hem och bakade.
Mycket mer har inte hänt för mig idag men är ändå otroligt glad.

Ikvällen kommer jag fortsätta tillbringa med sara då våran kladdkaka väntar 2st filmer och lite mer onyttiga saker.Sen har pappa tänkt att vi ska äta räkmackor tillsammans så det ser jag fram emot.
Nu ska jag ta och fortsätta måla mina naglar och fortsätta vara på bra humör. Ha en bra dag!


En tiempos difíciles, me hace feliz!
Me alegro de que lo intente, están detrás de mí y me apoya.
Tú eres mi mejor amigo!
Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Härligt med skinnjacka! Hade tänkt dra fram min idag, men vi tog en långpromenad och då blev det en vanlig hoodie sitället :)

2010-04-02 @ 21:20:05
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0