19 april

Hejsan svejsan kära läsare!
Dagen har varit minst sagt jobbig för min del.
Trotts att jag slutade 20 i 1 hade jag en jobbig dag då ögonen bara ville klia.
Just nu mår jag prima och förstår inte varför jag fick det just på skolan,varför inte nu?
Nåväl jag klarade mig igenom dagen levande tack vare jossans dåliga humor,vad hade jag gjort utan henne?
Hon är ganska puckad många gånger och att diskutera med henne går verkligen inte,pain in the ass.
Men vad fan hon är bäst ändå och skrattar mig igenom dagarna med henne! Bästa vännen!
Såhär mot kvällen blir det inte så mycket äventyr. Mitt äventyr bär nog iväg mot sängen väldigt tidigt.
Ska fortsätta räkna matte och så blir det att tända ljus som jag gjorde igår och mysapysa framför en film.
Hoppas ni får lika trevlig kväll som jag.
Imorgon hämtar jag ut glasögonen så då får ni se vilka det blev.
Hare gott puss!
Kommentarer
Postat av: josefin

vännen du är lika envis som mig ;)

2010-04-19 @ 20:38:41
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0