12 april

Det har varit skola idag,första dagen efter lovet.
Dagen började ganska bra faktist slutade vid 20 i 1 då for jga till stan och provade glasögon med pappa,som ni gärna får hjälpa mig med att bestämma i inlägget nedanför.
Sedan mötte jag upp jossan för att kolla hennes hål i tungan men hon som tog var dock inte där.
Så vi for tillbaka till stan och prova kläderna jag ska ha till på fredag då jag går catwalk.

Nu på kvällen har jag fortfatt att vara med jossan och vi for ut och gick med min tjocka hund.
Eftersom det är så underbart fint väder just nu känns det så skönt att vara ute,det är varmt och mysigt!
Vi tog även lite bilder jag ska bjuda på. Nu blir det snart sova en tidig kväll blir det, sov gott puss!



















Just nu blev det lite ego eftersom jossan inte ville att jag la upp några bilder på henne före hon fick se dom.
Men kan lova er att fler bilder kommer in senare! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0