10 april


Känner mig såhär fin nu ungefär..

Vankade vid 12 tiden för att fara ut och köra med pappa.
Kan säga att det blev inte långvarit,jag blev så irriterad efter ett tag.
Skulle krypköra och det gick ju inte som jag ville alla gånger,örde så sakta att bilen la av direkt...
Nae så det var tinte så långvarit for hem efter en timme.men vi ska göra ett nytt försök imorgon!

Dagen har jag inte gjort så mycket la mig sen i sängen har ont i huvet som bara den.
Sen så har jag suttit vid datorn och lyssna tpå musik.
Just nu tittar solen fram också vilket har varit efterlängtat så nu ska jag ta mig en dusch.
Blir en lugn kväll ikväll,eftersom jag är sådär idag. Ha en bra lördag gott folk!
Kommentarer
Postat av: Emma

Men åh vad alla har haft det soligt och fint idag då :( Här hos mig har det regnat och varit mulet, tråkigt!

Men hoppas du haft en bra dag iaf :)

2010-04-10 @ 20:31:57
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0