Tellings

I inlägget, låt mig vara som du skrev Yaoska skrev du om en person som förmodligen har påverkat dig på ett negativt sätt och du blev arg och vill hälla ut din ilska.
Många tycker kanske att det är fegt att göra det på bloggen istället för att gå fram till henne och säga vad du tycker till henne.
Jag tycker att du gör rätt som skriver av dig på din blogg istället för att som många andra gå och skämma ut dig och göra en scen.
Ibland kan man inte kontrollera sin ilska och går fram till den personen och drämmer till den eller skriker på den personen och det är bra att göra det så att man får tyst på det.

Jag vet vilken person du menar och jag tycker att du ska strunta i henne, titta på dig själv Yaoska och var stolt över dig själv.
Var nöjd med att någon vill vara som du, vill ha det du har och göra det du gör.
Ta inte tillbaka det du säger och det du tycker men var nöjd.
Du är en fin person med en jätte fin personlighet och du går inte runt urringat så att bröstvårtorna sticker ut och halva röven syns för att få folk att titta på dig.
Det är fula tjejer som har urringat och vågade kläder för att dom har ingenting annat att komma med.
Dom här tjejerna har inte någonting att visa men till skillnad från andra personer som vet hur dom ska bete sig och inte behöver gå runt halvnakna utan har en fin personlighet och är fina, tar dom på sig tajta kläder som inte passar dom, linnen som visar bröstvårtorna och går runt med en klubba i munnen och suger på den den som om den vore en kuk.
Och jag skriver inte det för att jag är avundsjuk, vad finns det att vara avundsjuk på hos någon som inte håller någonting privat.
Om jag var en kille och var tillsammans med en tjej som visade alla hennes kropp på det sättet hade jag skämt över henne och jag hade mest troligt lekt med henne vilket många gör med sådana personer.
Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker till personer men jag vill att du ska veta att du är en fin person med en fin personlighet och har mer skönhet än alla dom.


Ni som läser det här och tar åt er, dra upp linnet, spotta ut klubban och ta av er magtröjan och ta på er någonting fint. Och det gäng som ni har är så pinsamt.
Att gå runt och prata om vad den och den gör när ni själva tror att ni inte gör någonting fel.



/ aftab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0