Konstig?

Tja enligt jossan är jag det för att jag gillar ovanliga djur och hmm varför inte dela med mig då?
kalla mig konstig men jag vill verkligen inte vara som alla tjejer jag gillar att vara lite annorlunda.
så nu ska ni få mina favoritdjur jag vill ha.hmm då jag flyttar hemifrån det första som kommer in är en katt sen en hund osv.osv.se och njut;)

Ja jossan detta är en frans bulldog och vem fan skulle inte vela ta hem denna underbara hund?vill verkligen ha den så det blir att invenstera då jag får tid och har flyttat hemifrån.
rätt charmig vah?varför inte lika gärna ta med en tjockis också? bulldog

Och detta är verkligen min favorita hund.vill verkligen ha denna hund synd att bara inte jag fick bestämma hund då hade denna åkt raka vägen hem till mig.
en pitbull är nått jag verkligen SKA HA innan jag dör!

maine coon,ja det är också ett måste innan jag dör.såsnart jag får pengar då jag flyttat hemifrån så blir detta en katt jag ska ha

som sagt kalla mig sjuk men ja,jag vill ha en nakenkatt dom är så jävla söta.okej inte snällt mot katten som inte har hår den fryser men skit samma jag vill ha en.

vet inte vad denna heter men den ser iallafall ut som en nakenkatt med hår och ja jag vill ha den med.


Bengal är också ett MÅSTE innan jag dör dom är så sjukt jävla snygga!

hahaha kan ni gissa vad detta är;)?
hahah jo en angora kanin.ska ge den till mina barn nån dag då jag får dom hahaha :] underbart söt .





men denna hund är det bästa av allt.min alldeles egna hund och bättre går inte att finna.
han är stor,tjock,snäll och världens mysigaste.finns inget djur som slår han och han är min bara min.
i sommar fyller du 4 älskling och du åker med flyttlasset då jag fyller 18 sådetså.
världens bästa vän älskar min underbar hund,diesel ! <3
Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHHA. en jävla farm du kommer ha innan du dör ;)

2009-09-22 @ 22:04:05
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

GÅ MED I MIN FOTOTÄVLING ;)

2009-09-23 @ 15:43:42
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0