Kom hem nu,snälla!



Har blivit mycket oskar den senaste tiden men det får ni stå ut med och det kommer det fortsätta vara.
har fan aldrig saknat grabben så mycket som jag gör nu,var ett år sedan jag var utan han så länge.
snälla älsklingen kom hem nu jag saknar dig så oerhört mycket.alla bilder jag kollar på och alla minnen.
saknar din varma famn och min bästa vän.att se någon pussas gör så himmla ont för jag vet att min pojkvän är ca 30mil ifrån mig.åh saknar han så himmla mycket vet inte vad jag ska göra.snälla älsklingen kom hem nu jag saknar dig så mycket,inte roligt att vara utan dig längre och det har bara gått två dar.KOM HEM SAKNAR DIG SÅ!♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

va jobbigt, men det går säkert bra du vänjer dig efter en tid, och att sakna någon är bra för förhållandet

2009-09-09 @ 13:55:36
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0