kärlek

Jag tycker att mina vänner och min pojkvän är världa ett inlägg.
ska snart dra iväg till skolan men kände bara att jag bara måte skriva detta.
Tack för att ni är trogna vänner,vännder som finns där stöttar en och står vid min sida då jag behöver er.en klippa jag kan luta mig mot då saker och ting blir för stort.ni vet vilka ni är och ni kan verkligen ta åt er av detta.
på samma sätt ni finns där för mig kommer jag finnas för er.utan er och min underbara pojkvän så skulle jag inte klara mig.jag har allt jag kunnat drömma om.en äkta kärlek,äkta vänner och det räcker mer än väl för mig.
ta åt er för det jag skrev för jag älskar er! ni förkänar detta inlägg och jag är tacksamma att jag har er.
ett stort hjärta till er,jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag finns alltid där :)(L)

2009-09-21 @ 11:16:56
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0