Helgen











ja då har helgen varit förbi och åter en ny vecka har kommit.
önskade verkligen att helgen varit lite längre eftersom jag varit sjuk hela helgen och för att det var den sista stunden jag hade med oskar.som ni ser så i fredags var jag och åt med oskars farmor och farfar samt hans familj.det var faktist ganska roligt men blev sjukt mätt efter ett tag sedan for vi hem till oskar och fikade.förlåt för jättedålig uppdatering i helgen men jag hade tid för älsklingen istället så ni förstår:)
nåväl vi var även en sväng förbi oskars mormor och morfar både på lördagen och söndagen.älskar dom där små filurerna,dom är så snälla och söta känns precis som mina egna.lockar fram det bästa i jag och oskar,som verkligen visar att vi inte klarar oss utan varandra.då vi kom hem från dom så sa oskar till mig."då vi var hos mormor och morfar så insåg jag hur mycket jag älskar dig och att du är den perfekta för mig.att jag inte vill ha någon annan än dig,du kommer så bra överens med min mormor kände verkligen att jag vill leva resten av mitt liv med dig" det gjorde mig verkligen superglad och jag älskar han så otroligt mycket.fattar inte hur jag ska klara mig fram till fredag utan han,satan vad jag kommer sakna han.Det var över ett år sedan vi varit ifrån varandra så länge.han for imorse och jag vet inte riktigt då han kommer fram men vid 5 nått tror jag.ska skaffa pengar på mobilen idag så vi kan ringa och sms varandra.ursch att bara tänka tanken att jag kommer vara utan han gör mig så sjukt ledsen.önskade verkligen att jag inte var sjuk i helgen så vi kunde vara med varandra mer och att jag hade orken så inte kroppen la av.nåväl vi hyrde även film,vad vi såg kanske jag inte ska berätta haha var lite pinsamt.men nästa vecka då han kommer hem blir det att gå på bio,kommer ut en massa bra filmer jag vill se nästa helg.då olivia och juan gick på bio i helgen blev man ganska sugen men jag tyckte det inte gick s bra filmer och dom filmer oskar ville se vill inte jag se så vi bestämmde oss för nästa helg istället + att vi har 1år och 2månader nästa måndag.nae nu måste jag börja avrunda ska måste kila ner och äta frukost ska snart fara till läkaren med pappa och ta livmoderhalscanser sprutan.jossan säger att den gör ont så jag hoppas det går bra är inte rädd för sprutor.men hare skriver mer sen på dagen puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0