8 september




då såg man ut sådär idag på skolan.retativt enkelt och skönt.
har haft världens dåligaste dag idag och jag skojjar inte.börja med igår kväll då jag tänkte lägga mig tidigt för att jag var trött och älsklingen skulle lägga sig.vi brukar alltid lägga oss samtidigt.ja då jag la mig hade jag ont i halsen så jag kunde inte sova låg och vred och vände mig tillslut gav jag upp och såg på tv ett tag.sen skulle jag lägga mig och domnade efter ett tag.vaknade kanske 2-3 av att det regnade och tänkte direkt.stackars oskar som sover i tält han kan inte ha det kul.sen vaknade jag åter igen HALV 5,kan ni HALV 5 jag tror jag döör.vaknade av att jag hade så jävla ont i halsen så jag låg och vände mig och tillslut så steg jag upp.mamma såg ut som hon sett ett spöke det första hon sa" är det du som är vaken" ja det är jag,jag har så jävla ont i halsen.så jag gjorde honung med vatten och sedan la jag mig igen.den sista timmen jag hade kvar somnade jag och vad fan hände inte då JO 5 min innan veckarn skulle ringa så vaknade jag.varför,varför fick jag inte sova dom där 5 minuterna.vilken gnällfia jag är och sedan har ögonen runnit och näsan snuvat en oändlig smärta i halsen så nu är jag uppsväld i både tunga och hals.varför har man en lillebror på 8-9år vet inte vad han är men iallafall som drar in en massa jävla bassilusker i huset så jag blir sjuk åååh.nåväl nu är jag äntligen hemma och för ca 1 timme sedan fick jag det första smset från älsklingen sen imorse.snacka om att jag slängde mig över telefonen och skyndade mig och läsa.världens bästa kille,längtar verkligen tills han kommer hem då ska vi på bio och se flickan som lekte med elden.sen så köpte jag hans födelsedagspresent till han idag:)okej han fyller år den 30:de men skit samma kunde inte hålla mig.ikväll blir det att poppa popcorn och lägga mig ner i sängen och mysa,KANSKE läsa lite får se men ska avrunda nu tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0