3 September


Detta var min klädsel för idag!

Jobbigt att stiga upp på morgonen idag gick och la mig påtok för sent igårkväll.
inte för att jag vill erkänna det men jag tror jag kommer åka på en förkyldning eftersom igårkväll hade jag lite ont i halsen och idag vaknade men en jätte ond hals.man kan ju just fråga varför jag tog dessa kläder men jag tog dom iallafall.imorgon blir det halsduk för min del och bara vanliga jeans.Har varit så sjukt trött idag ändå så fick vi sluta jätte tidigt,kan ni gissa? haha jo kl 12- halv 1 nått.hade hål efter våran naturkunskap och då gjorde vi det vi skulle göra på våran hälsapedagogik lektion så det var bara att visa upp den och tjiiing hem igen.
vad jag ska göra ikväll vet jag inte riktigt.oskar tränar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra då.
antar att jag ska ta det lung och ha en bara mys/yaoska kväll så jag kan vila upp halsen samt kanske lite läxa.men fram tills dess så ska jag prata med älsklingen ett litet tag och så.
det blev ett hiskerligt långt inlägg men måste få prata av mig.Imorgon är det ju fredag och sköööönt ska det bli.
måste skynda mig hem eftersom oskars famor och farfar bjuder oss på middag samt hans familj.så det blir nog inge bloggande fram tills på kvällen imorgon.men då får ni veta mer då !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0