27 september

Snart är september månad slut och då börjar en annan månad.
nästa vecka fyller älskligen år,och jag måste såklart vänta...
nåväl idag har vi ledag och myst hela dagen förbannat skönt.pappa kom också hem från farmor så äntligen kom min kära hund hem.hmm vad ska man söga det där med skona var farsan väldigt negg på,förvånad NEJ!
ja jag visste vad han skulle säga och ja han har rätt men ändå jag vill ändra ha dom.hmm får överväga detta val men farsan har alltid rätt och han har sant nej jag har egentligen inte råd men men.man borde fan aldrig köpa skor för 750kr,så ja jag är otroligt dum denna gång som gjort det.men som det känns nu så blir det att behålla men som sagt pappas röst överväger han vet bäst och vill mitt bästa.vi får se.
kom nyss hem från min kära barngrpp blev typ själv trött.trodde att det skulle finnas en stereo men det gjorde det inte så vi fick hitta på en massa saker som inte var planerat.mer än hälften av alla lekar var med musik men eftersom det inte fanns nån musik blev planerna ändrade.det gick skit idag men hoppas det går bättre nästa gång.nåväl det var faktist ganska roligt skulle göra susen med musik så det blir bättre och roligare nästa gång.inga bilder idag heller sitter hos oskar men det kommer senare i veckan ni får ha det hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0