26 September

Ja det blev ett inlägg idag iallafall.
var ute med älsklingen till ankdammen och fotade lite,var för mörkt igår så vi for idag istället.
har hunnit med mycket idga faktist.först så vaknade vi oerhört tidigt kl 10.anledningen till det var för att vi skulle fara och hämta ut oskars skor sedan så for vi på coop gjorde ärenden åt mamma och sen städade jag mitt rum.fan aldrig sätt det renare än förr.inte nog med det vi drog och fotade sedan så fick mamma främmande och nu på kvällen duschade vi så snart ska vi mysa och se våran andra film.haha oskar målade mina naglar,och dom blev fina facktist men ena blev totalt misslyckad så jag tog bort det och han fick göra om tån.så nu har jag fina nymålade fossingar.lägger upp några bilder så ni får se sen blir det bargruppen imorgon.kommer nog inte blogga imorgon så det blir på måndag istället.har typ sagt det varje dag men som det ser ut nu så blir det inte så.







mer bilder kommer senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0