22 september



då såg man ut såhär idag,ganska skön stil enligt mig inte uppklädd och lätta kläder.
snacka om att jag var trött imorse ville verkligen inte kliva upp och efter den sjuka drömmen jag hade så önskade jag oskar varit hos mig.skolan gick faktist bra inte så jobbig dag men längtar mer till imogon då jag slutat tidigt och får vara med oskar.inte nog med det ett VG på bf:n gynnade yttligare min dag och sedan så var jag med sara.kom faktist just därifrån och vi snackade massa tjejsnack.skönt att få vara med henne var ett bra jävla tag sedan nu.hoppas det blir fler gånger så snart som möjligt.inte bara det mamma sa att hon fyller år på torsdag,varför glömmer jag alltid bort då morsan fyller år?tycker faktist synd om henne men måste börja lägga det på minnet,så gratta min mamma vetja;) själv blir det nog att köpa en ros eller nått.nått måste mamma få.
förövrigt längtar jag tills oskar kommer hem och slutar träna saknar han så sjukt mycket.blev inte så mycket tid till varandra igår så jag längtar verkligen tills imorgon då jag äntligen får träffa han.nåväl nu ska jag väll påtapå med någonting får se vad men skriver mer imorgon efter träningen hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0