21 september











hmm jag trodde det skulle bli så mycket mer bilder i helgen än vad det blev.
så dom jag lägger ut kommer vara skitdåliga men det får ni tåla.
nåväl i helgen har jag och oskar bara myst och tagit det lungt vilket jag tycker var jätteskönt.
och vi fick ju se flickan som lekte med elden trotts allt.stackars juan som körde som en galning bara för att vi skulle se.nåväl ska inte avslöja nått men jag vet faktist inte vad jag ska tycka om den.den var ju bra utan tvekan det var inte det,men var den verkligen bättre än 1an hmm det vet jag inte.med tanke på att det var mindre äckliga sener som att våldta gjorde faktist saken bra men det jag verkligen HATAR med alla filmer alla svenksa alla hollywood det är att det ska vara så mycket sex i allting.jo visst sex är väll bra och så och visst ska det vara passion i det man gör men snälla tagga ner alla vet hur man har ssex och ja dom flesta har sett en naken kropp men måste det vara sex i allt?man kan väll ändå göra en bra film utan en massa sex.lixom i vissa filmer så skulle det lika gärna gå bra att ta bort allt sex och filmen blir bra iallafall sex lägger man bara till för att jag vet inte vad.för att dom tror att det är så passionerat.vi som vet,vet hur det känns vet hur det är och alla lär sig så ja.men man får väll stå ut då.
aja sen på lördagen så gick vi ett tag på stan kollade in jackor och lite sånt.och sen på söndag så myste vi bara ännu mer och åt kladdkaka vilket inte var så ovanligt.det gulligaste av han var att han gick upp och gjorde amerikanska pannkakor åt mig och på alla hjärtans dag så gav jag han en liten stekpanna som var format till ett hjärta så gjorde han en liten pannkaka på den där lilla stekpanna och det var riktigt gullit av han för sen gav han mig den och jag kände verkligen att det var hans hjärta:) men nae nu ska jag poppa mina kära popcorn och se tv hare bra hooj!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha sant, men den var ändå bra ;D

2009-09-22 @ 15:55:40
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej, jag har startat en foto tävling, delta! =)

2009-09-22 @ 18:23:15
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0