16 september



Hallå då var det onsdag och fan vad veckan har gått fort asså.
tränade idag med killarna och tja så jätteroligt var det inte eftersom allt gick skit för mig,bobby klagade på dom där 75 ungarna jag snackade om.hahah lång historia men så är det iallafall.skolan har varit sisådär hade prov idag i engelska och som vanligt så önskade man att man hade tränat mer.hmm får ta och göra det eftersom jag har en sista chans på mig för att jag inte hann klart.inte nog med det så har jag prov i matte snart också om 2 veckor bäst att plugga på stenhårt så att jag klarar G iallafall förhoppningsvis VG om jag har tur.men den saken är det väll bara nått att drömma om.tjaa som ni ser så på bilden så då man kikade ut genom fönstret och skulle säga hejdå till oskar igår så fann man en skitsnygg solnedgång.imorgon är det torsdag och vad som händer då får jag se vet inte riktigt.nåväl ikväll blir det att se idol.men nu ska jag väll ta och kolla på då oskar pluggar jippi,not.
aja skit samma detta var ett skittråkigt inlägg var inte så sugen på skriva.men man är väll tvungen för att folk ska lägga sig i saker som inte angår dom i onödan.och från det ena till det andra.jossan har ju klagat så mycket över min keliga orm hahah ni borde se hennes lilla damtuss till kanin,grattis maggan som kommit till jossan ;)
i love you joss!ååh hahah fyfan vad tråkig jag är,tragist att jag själv tycker det.aja skriver mer imorgon tjing :)
Kommentarer
Postat av: juulan

svar: Jo det passar nog!

Skriv till mig via mail eller via msn istället:)

2009-09-16 @ 20:05:17
URL: http://juulan.se
Postat av: josefin

hahaha anteckna att det är inte min kanin;)

2009-09-16 @ 20:38:50
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0