Torsdag







Snacka om dålig uppdatering!
nåväl får väll börja uppdatera sedan torsdag där allt gick snett.
det var ju tänkt att jag skulle uppdatera då men som sagt det blev inge sån,men berättar iallafall.
på kvällen blev det att köra lazerdome med ssu och oskar vänner.rätt kul måste juag säga men haha det var bara jag och oskars lillasyster som var dom ända tjejerna,ja ni kan ju tänka er själva.det var inte riktigt som jag hade tänkt mig och förutom att oskars kompis sköt mig gång på gång gick det ganska bra och det var ganska roligt faktist så det är nått jag skulle kunna göra om fler gånger.efter det blev det bio med oskars närmaste vänner. självklart fick inte jag och olivia(oskars lillasyster) bestämma film men det var väll ok ändå.Justfan innan dess så for vi också på max och åt så det var en rioktig ssu dag.efter det så kröp jag och älsklingen ner i sängen och la oss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0