Svar på frågestunden!

Om du hade varit en känd person, vad hade du då gjort?
Jag hade nog köpt mig ett riktigt stort hus i något varmt land,flyttat dit sedan hjälpa barn i fattiga länder.
drömmer om att få göra en skola i ett fattigt land eller kanske hjälpa ett barnhem och det hade jag nog gjort.

Vad gör du på fritiden?

Oftast så är jag med min pojkvän oskar,annars så tränar jag innebandy sedan 5år tillbaka.

Berätta något vi inte vet om dej?
hmm oj,att jag har glasögon och att jag säger puss jag älskar dig 3gånger varje natt innan jag ska lägga mig till oskar.

vilken skostorlek har du?

Ja eftersom jag är otroligt liten så har jag storlek 36.
svårt att hitta skor ;)

Vad händer ikväll?
jag ska nog bara ta det lungt tror jag och kanske poppa popcorn haha ;)

Hur mår du?
Jag mår hyffsat bra faktist.så det är en bra dag idag :)

När började du blogga och varför?
Jag började blogga i januari 2008 så jag har snart bloggat i 2år.
varför jag började blogga.hmm det är en rätt bra fråga men alla hade bloggar då nästan så då passade jag också på att skaffa en blogg.

vilken linje går du?
Jag går Bf (barn och fritidsprogramet)
går andra året nu :)

skrynklar du eller viker du toapapperet?
hahaha ovanlig fråga men tack ändå:)
jag vet faktist inte jag tänker inte så mycket jag torkar mig mest bara,men jag tror jag gör båda sakerna.

vilken färg skulle du helst vilja vara?

Ja jag har ju faktist en färg redan,brun.
jag gillar att vara det och jag skulle vela vara den färgen.om inte annat skulle jag kanske vela vara lite brunare eller varför inte röd eller blå.

Vad tycker du är det bästa med att blogga?

att bara få skriva av sig.att folk läser och att det är kul att folk vill veta mer om mig samt att jag få läsa andras bloggar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0