Idag!


Bjuder på en sommarbild i denna kyla!

hallå kära läsare!
hård och tråkig dag,men rättvis.haha nae jag skojja,nae dagen har faktist varit rätt tråkig och jobbig men rättvis det vetetusan.idag började inte bra iallafall med specialidrotten och jossan och jag var själva mot killarna.
nåväl mer har inte hänt idag förutom att jag längtar till helgen förövrigt då det blir att fira bästa vännen med tjejerna sedan gå på bio med lillebror som jag lovat.de man lovar ska man hålla oavsett vad,och även om jag inte vill försöker jag hålla det jag lovat folk. efter skolan var jag med älsklingen,helt toppen men nu drog han så jag ska förmodligen börja läsa min kära bok.har bra puss!
Kommentarer
Postat av: josefin

hej :) jag har startat dagens blogg på min blogg :) delta! gå in på min blogg för att se instruktioner

2009-10-14 @ 21:08:22
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0