Helgen

Eftersom det var ett bra tag sedan jag bloggade så kommerdet ett långt nu med hela köret och allt jag gjort sedan onsdags.Som sagt i onsdags fyllde älsklingen år så,grattis gubben! 17år. sedan har jag inte gjort så mycket i veckan det var väll mest fram mot helgen det började hända lite saker som att det var kalas för oskar,olivia och deras pappa så hela deras släkt kom på besök och så åt vi massa gosaker. senare på fredagkväll så for vi till oskars kompis alejo och var där och gjorde muffins sedan såg vi på bilder och gjorde inte så mycket i det stora hela.senare mot lördagen så for vi och hyrde film,eftersom att oskar var nära döden i hans näradöden upplevelse fick lillsyrran hans offra sig och köra så vi drog ner till stan och hyrde lite filmer olivia inte hade sett.hade egentligen tänkt ha en myskväll med oskar och köpt lite saker men det blev inte.så sedan på söndagen så gjorde vi inte så mycket pluggade lite läxa och sen så hade jag och jossan våran barngrupp.det var dock lite jobbigare denna gång.körde de två grupperna då och det var en stor skillnad mellan att ha 11st barn och ha 5st.men lite roligare blev det med musik och vi måste ha lite fler lekar till den mindre gruppen.ska börja skriva lappar så om vi har lov av deras föräldrar kanske det kommer in lite bilder på barnen i framtiden.och idag har jag inte gjort så mycket faktist.
älsklingen skulle ta den dära lektionen man måste gå med föräldrarna innan man börjar övningsköra.hmm vad ska man säga,vågar jag verkligen sitta bakom ratten med han?tja har jag tur så kanske jag kan och då kanske det går bra med.så jag var inte med han så länge men den tiden jag fick räckte mer än väl och jag älskar hans famn så oerhört mycket.vi hann iallafall dra ner till stan ett tag iallafall kolla på mobiler eftersom han behöver en ny sedan köpte jag en kjol..nåväl lägger upp lite bilder nu på helgen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0