Ge mig ett svar...

Då var man besviken ännu en gång på dom som ska kalla sig vuxna..
varför är det så svårt att bli älskar för den man är inte för den man borde vara?
Konstigt nog så har jag blivit besviken på mer vuxna än ungdomar.
ska dom kalla sig vuxna beteer som vuxna då och svik inte vi som ni kallar barn.

Jag vet då folk inte gillar mig,jag är inte dum jag ser det! Och jag vet att du vänt mig ryggen åt för ett bra tag sedan.att det ska vara så svårt för vuxna att älska någon som den man är och varför duger man aldrig för dom.man duger aldrig man har alltid en sådan stor press på sig för att duga för just,er!hur mycket man än anstränger sig duger man aldrig!Jag är så sjukt jävla besviken,och detta är inte andra,inte tredje inte fjärde gången en vuxen gjort mig besviken.
Detta är bara början och jag vet att det inte slutar här,jag vet att jag kommer fortsätta bli besviken på dom vuxna.Det är så många vuxna som gjort mig besviken som jag haft tillit till och sedan vänt en ryggen åt för att man kallas "barn".

Det är för många vuxna som gjort mig besviken att jag inte litar på någon,i mina ögon är inte vuxna nått att lita på.saker har satt sina spår sedan år tillbaka,Och detta är som sagt bara början för att livet bara börjat!
ni kommer fortsätta göra en besviken men jag har ingen tillit hur mycket ni än försöker kommer jag aldrig lita på er!ansträng er inte för att låtsas som att ni gillar mig,jag ser och jag vet att ni inte gör det.jag är inte dum!





Du är den som gör mig stark,
Den som får mig att orkar,du är kärlek!
Kommentarer
Postat av: josefin

ibland så undrar man bara. Men skit i det bara, det är dom som förlorar på det!

2009-10-09 @ 15:32:00
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0