Negg!!

Jag förstår faktist inte varför folk ska klaga så förbannat mycket på en.
Varje jävla dag ska man höra en massa negativa saker om en som verkligen gör en ledsen och förbannad.
Vad är det folk inte fattar? alla tänker inte som ni alla tycker inte som ni. Bara för att man inte tycker och tänker lika som andra betyder det inte att man är onormal. Men som jag ser det så ska man aldrig få stå för sina egna åsikter eller tankar för då duger man inte, då är man onormal. Jag förstår inte att vissa personer har så lite i sitt liv att göra att de måste klandra på andra för att de själva inte har det bra. Ni måste förstå att jag är lycklig med det liv jag lever och det liv jag valt. Varför skulle jag välja ett liv jag inte mår bra av jag har valt det liv jag vill leva och jag är nöjd med det. Det är såhär jag har det och såhär jag VILL ha det. Jag är lycklig som jag är,jag skulle aldrig välja någonting jag visste jag inte trivdes med. Det är mina val mina handlingar. Jag har stått för dom och jag står för dom. Jag vet vad jag gör vad jag gett mig in på. jag skulle inte göra något val jag visste skulle skada mig. SNälla förstå detta är mitt liv mina val och det är såhär jag vill leva.SLUTA kandra på andra bara för att ni själva inte har det bra. Inse att folk kan leva lyckligt utan att vara som er..
Kommentarer
Postat av: sandra

sv; jaha okej :D

2009-11-24 @ 17:44:33
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: julia

bra skrivet! :)

2009-11-24 @ 17:48:51
URL: http://ttypjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0