Jag kan inte annat än gråta!



Öppna ögonen och se för hur verkligheten är.
var tacksam för det du har och inte för det du inte har!


Jag vet inte vad jag ska skriva,finns inga ord för det.
Det gör så jävla ont i en att sitta och se på sånthär. Kan verkligen inte hålla tillbaka tårarna de bara rinner.
Önskar att alla människor öppnar ögonen och är tacksamma för det dem har och inte för vad dem inte har.ALLA borde se och ta in saker,ta in det dom ser och förstå att ni är förbannat otacksamma och själviska.Var tacksam.
Att folk inte var så fruktansvärt egoistiska och tänker bara på sig själva istället för att hjälpa andra. Även om det så är en liten bödbit hjälper det folk i längden,det är tanken som räknas. Nae fyfan jag kan inte sluta gråta.
Men jag har alltid vetat vad jag vill göra med mitt liv,och det blir mer uppenbart nu!
Kommentarer
Postat av: josefin

... jag snor den där videon. så jäkla hemskt

2009-11-26 @ 20:25:22
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

kolla vad jag skrev

2009-11-26 @ 20:30:10
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0