DU och JAG







då man tänker tillbaka såhär så saknar jag faktist ungernresan enormt mycket.
Det var lite småjobbig sådär visa gånger men i det stora hela kunde jag inte drömma om en bättre sommar/resa med dig,att se nått nytt på egen hand med dig är ett minne jag sent kommer glömma.

Skulle aldrig kunna lämna dig,känslorna är för stora.alla minnen är för många och att en gång stå där utan fler minnen med dig går inte,kan inte tänka mig ett liv utan dig.mitt liv är du. och jag vill inte vara ensam jag vill dela mitt liv med dig.älskar dig av hela mitt hjärta.jag har funnit min prins och min saga.du är allt min älskling!
Kommentarer
Postat av: Oskar!

jag älskar dig och du är allt för mig! vill inte leva utan dig!<3

2009-11-08 @ 22:17:34
Postat av: S

klänningen är endast provad.

MVH

2009-11-09 @ 18:01:33
URL: http://mimmisshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0