det händer bara inte mig



Jag måste ju få berätta en sak som hände mig idag då jag var på stan och väntade på att älsklingen skulle sluta.
Jag strosade runt där på stan och såhär är det då man har en stor jacka att man totalt glömmer bort vilket jävla klot man är och att man inte är så smal som man är utan jacka.nåväl nu vare såhär att jag gick in på indiska för att kolla om nått fint så hittade jag ju en jättefin jättesöt lampa och jag ville se vad den kostade så lilla jag tog upp den där lampan och skulle se vad den kostade sen helt plötsligt så råkade klantiga jag stöta till en annan lampa med väskan eller jackan så jag såg ju hur sakta den bara gled ner från kartongen den stod på och då jag var just på väg att nå den så att den inte skulle ramla så pooof for den mot golvet och gick sönder.
En liten tant stod bredvid mig och sa ojojoj sen sprang jag till disken där man betalar och sa till expiditen att jag råkade göra sänder en lampa.då svarade hon bara det är lungt jag plockar upp det sen.till min förvåning så frågade jag henne men ska jag inte betala tillbaka då svarade hon att det inte behövdes och sen sa jag bara okej tack och kutade från indiska fort som fan.satan så pinsamt det var och såklart händer det mig... aja nu har ni iallafall nått att skratta åt och det kan jag väll bjuda på :)
Kommentarer
Postat av: josefin

Hahaha men jagdå klantfan som jag är spillde ut hela colan på åhlens haha

2009-11-10 @ 17:24:53
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0