9 november



Idag har jag verkligen inte gjort mycket.fick ingen sovmorgon hade en föreläsning på morgonen så det var att börja kl halv 9 som vanligt.fast föreläsningen var rolig har alltid velat fallskärmshoppa det verkar kul och det handlade just om det våran föreläsning samt att surfa och man blev inte mindre pepp på det.
men dyrt var det så njae det blir nog att låta mig.

efter det så var jag och tog min andra livmoderhalscanersprutan,den sved till men inte värre än så fick jättebra tog max 5 min att ta det och sen åtevända till skolan.efter det for jag på ungdoms för att göra ett nytt recept och sen slutade jag och for hem till oskar där han nu fått sin nya mobil.den var faktist ganska fin mycket finare än på affären blev sugen själv på att ha en men älskar min mobil så njae nöjer mig med den ett tag till. men ska sova nu puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; 159:- tror jag :p

2009-11-10 @ 11:31:37
URL: http://llooleen.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt :)

jo, det är bra! :D

vad gör du då?

2009-11-10 @ 16:36:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0