5 november



Suddig bild men detta var jag idag iallafall,haha har fan inte bättre bilder så jag lägger upp bilder på vad jag har på mig istället snacka ego... nåväl idag så har jag haft prov eftersom jag aldrig hann träna så gick det skit,nae skojja det gick inte skit jag tror det gick ganska bra faktist men efter att ha bara hunnit träna 2 gånger igårkväll och 1 gånng idag så förväntar jag mig inte så mycket.fast då agnes förhörde mig gick vdet prima kunde allt!
nåväl varit med älsklingen och skolkatalogen har jag fått lånat av älsklingen så jag ska kika igenom den sen.
kommer skriva mer imorgon puss
Kommentarer
Postat av: Iomia

Vilken snygg tröja, ser jätte mysig ut! Var i från? :)

2009-11-05 @ 21:31:47
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0